5/06/2013

TINY LITTLE COMEBACK

Matura już jutro a ja oczywiście robię wszystko, aby się na nią nie uczyć. Nie jest to jednak jedyny powód powrotu na bloggera, żeby nie było! Zbliżają się najdłuższe wakacje w moim życiu, tak więc trzeba je czymś zapełnić.
Przez ten czas trochę się zmieniło, przede wszystkim w pewnych aspektach życie wylało na mnie kubeł zimnej wody. Nie bujam już w obłokach i coraz częściej staram się twardo stąpać po ziemi. Moje marzenia dotyczące fotografii przygasły, ustąpiły miejsca innym, bardziej przedsiębiorczym, nudniejszym. Aparat jest jednak czymś, do czego z pewnością wrócę, ale najpierw życie.
Tak więc ostatnimi czasy moim jedynym narzędziem służącym do "zapisywania ulotnych chwil" jest telefon. No dumna nie jestem, ale zawsze to coś!
Trochę się nie przygotowałam, decyzja o comebacku była bowiem bardzo spontaniczna a wręcz gwałtowna. Aby jednak czymś nafaszerować tego posta, troszkę Was ponudzę pewną ofertą z mojej szafy.

Mam więc do sprzedania buty. Firma - jak widać - vans. NIGDY PRZENIGDY nie noszone. Kupione o kilka rozmiarów za duże (moja głupota...). Stan: lepiej niż idealny. Zapakowane w oryginalne pudełko, owinięte w oryginalny papier, wszystko jak należy! Piękne, śliczne, idealne na lato, blablabla, same plusy!



 



 VANS KVD , EU 40,5/UK 7,0/26cm
59 PLN - do negocjacji (+dorzucę naklejkę!)
kontakt w komentarzach lub tutaj  
(w razie potrzeby mogę przesłać więcej zdjęć, zapewniam jednak, że stan butów jest idealny) 

 See you soon!
K.


15 komentarzy:

  1. ja muszę sobie kupić podobne ale chciałam czerwone :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też robię wszystko, aby się nie uczyć na maturę :) buty świetne jednak troszkę za duże :(

    OdpowiedzUsuń
  3. są świetne i.. 3 numery za duże :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, na mnie tak samo :(

      Usuń
  4. ja też dopiero co kupiłem vansy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie prezentują się te vansiki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również przed maturą nic się nie uczyłam, jednak w sumie jestem zadowolona z wyników, choć przekonam się dopiero 28 czerwca jak rzeczywiście mi poszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne vansy, są super! Takich jeszcze nie widziałam, są dość oryginalne :)

    Zapraszam na konkurs u mnie na blogu. Nagroda-okulary przeciwsłoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na mnie też byłyby za duże, szkoda bo są świetne :*.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne Vansy, szkoda, że nie mój rozmiar :/ też swoje sprzedaje, ale na odwrót bo są za małe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę Ci tych wakacji ;p

    OdpowiedzUsuń